loading...
سرزمین دی ال فیلم بازی برنامه و...
admin بازدید : 286 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

http://aksup.ir/images/icgswlmy78so5s8f9k.jpg

هر گونه تبدیل ویدیو همه در یک ویدیو را با ابزار تبدیل آسان برای استفاده و رابط گرافیکی است، سریع تبدیل سرعت و کیفیت عالی.این اجازه می دهد تا شما را به دردسر تبدیل فایل های تصویری را بین هر فرمت! این می تواند تقریبا همه فرمت های ویدیویی از جمله دیویکس را، XviD، MOV، RM، RMVB، MPEG، VOB، DVD، WMV، AVI به MPEG-4 فرمت فیلم برای PSP و یا دیگر دستگاه های ویدئویی قابل حمل، دستگاه پخش MP4 و یا تلفن های هوشمند تبدیل کنید. هر گونه تبدیل ویدیو را آسان می کند برای هر کسی که برای لذت بردن از هر فرمت های تصویری با PSP، تلفن همراه خود و یا دستگاه پخش MP4 می باشد.

ویژگی ها:

RIP
کپی محافظت شده DVD به طور مستقیم
هر گونه تبدیل دی وی دی می تواند کپی فیلمهای محافظت شده DVD به طور مستقیم قادر به rip کردن و تبدیل به آی پاد، آی فون، PSP و تلفن های همراه. شما لازم نیست برای حذف حفاظت از کپی DVD و کپی DVD به هارد دیسک خود را برای اولین بار. هوشمند DVD از ویژگی های تجزیه و تحلیل مربی نیز برای نشان دادن tiltes درست کمک کند.

رایت CD / DVD با DVD منو
رایت CD / DVD با منوی دی وی دی: اگر شما یک کاربر ثبت نام شده، هر دو هر گونه تبدیل ویدیو / DVD جدید مشخصه ارائه می کنند. با مبدل های ویدئویی و DVD ripprer شما خواهد شد وادار به منو DVD را انتخاب کنید هنگامی که برنامه پس از اتمام فرآیند تبدیل ویدیو. پس فقط با چند کلیک شما به راحتی و به سرعت می تواند مورد نظر خود را رایت فیلم ها به دی وی دی قابل پخش است. اینجا را کلیک کنید آموزش کامل به خواندن در مورد چگونگی رایت CD / DVD با منوی دی وی دی.

اضافه کردن "صاف و اضافه کردن faststart به فایل های MP4 برای فعال کردن جریان MP4
اگر شما می خواهید برای آپلود فیلم های خود را به وب سایت های مانند یوتیوب، شما می توانید فرمت خروجی MP4، را انتخاب کنید و پس از آن لطفا صاف و اضافه کردن faststart به فایل های MP4 زیر گزینه ها -> - ویدیو. تبدیل فیلم ها MP4 برای به اشتراک گذاری آنلاین ویدیو webiste شما ارسال، و شما می توانید فایل را در راه جریان بازی در حالی که شما در حال دانلود ویدیوهای از وب سایت است. MP4 FastStart رفع فایل ها به طوری که آنها را می توان در جریان است. این تنظیم ابرداده MP4 اجازه می دهد تا برای بازیکن های فلش را به آنها بازی حق دور (شروع سریع)، در حالی که آن را دریافت.

اضافه کردن زیرنویس SRT به فیلم خروجی
اگر شما یک ویدئو کلیپ ضبط شده اند و می خواهند محاوره ای خود و یا توضیحات خود را برای اضافه کردن به این ویدئو، شما می توانید. زیرنویس SRT و آماده جاسازی آن را به ویدئو تبدیل ویدئو و یا هر تبدیل DVD. اینجا را کلیک کنید برای خواندن آموزش کامل.

تعیین کیفیت ویدیو یوتیوب
تبدیل ویدئو و دی وی دی چاک دهنده فراهم می کند یک مرحله یوتیوب دانلود و تبدیل از ویژگی های. چیزی که شما باید انجام دهید این است که فقط چسباندن لینک های URL از فیلم های یوتیوب مورد علاقه خود. علاوه بر این، شما می توانید یوتیوب ویدئو با کیفیت 3GP تلفن همراه، استاندارد FLV، MP4 با کیفیت بالا، 720P (1280X720) HD و 1080P (وضوح 1920x1080) HD کامل را مشخص کنید. شما همچنین می توانید حساب کاربری یوتیوب را با هر ویدیو / تبدیل DVD وارد شوید. علاوه بر این، شما می توانید فیلم های نیکو ژاپنی و ویدیو های گوگل را دانلود کنید.

برداشت ویدیویی و اثرات
شما می توانید این تبدیل ویدئو و دی وی دی چاک دهنده به محصول ویدئو به عنوان دوست دارید استفاده کنید. کشت ویدیو می تواند به شما کمک کند برای حذف بخش های سیاه و سفید از های ویدیویی و دی وی دی فیلم، یا محصول هر منطقه به عنوان دوست دارید.

اضافه کردن یک ویدیو و برجسته آن، کلیک کنید کشت های ویدئویی و اثرات دکمه در زیر پنجره پیش نمایش در بالا سمت راست برنامه است. ماوس خود را به لبه پنجره پیش نمایش و به سادگی کشیدن پنجره برداشت به هر منطقه و اعمال است.

ویدئو ادغام
با مبدل ویدئو و یا هر Conveter DVD، شما به راحتی می توانید ویدیو های مختلف در فرمت های مختلف به یک ویدیو را ادغام خواهند شد. اضافه کردن ویدیوها را به تبدیل فیلم ها شما نیاز به ادغام با CTRL و یا کلید Shift انتخاب کنید، راست کلیک و انتخاب گزینه Merge خروجی. شما می توانید با کشیدن و رها کردن دنباله ای از فیلم ها برای تغییر استفاده کنید.

قطع فیلم به بخش
برخی از بخش های در این فیلم به شما علاقه مند در و می خواهی آنها را به کلیپ های ویدئویی جداگانه وجود دارد؟ این کار آسان با مبدل ویدئو و یا هر تبدیل DVD است.

 

حجم فایل:   35.4 MB

منبع فایل: سرزمین دی ال

دانلود با لینک مستقیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ساعت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 591
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1635
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 102
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 331
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,715
  • بازدید ماه : 3,715
  • بازدید سال : 65,835
  • بازدید کلی : 1,543,691
  • دانلود های مورد نیاز